ClickCease

Ai nevoie de un sfat?

(004) 0722 716 594

Luni – Vineri 9:30 - 18:00 / Sambata 10:00 – 15:00

La UniversulTau, la fel cum ai cumparat simplu, returnezi simplu, fara batai de cap. Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier. Produsele pot fi returnate completand formularul de retur sau in showroom-ul UniversulTau.
 
Unele produse au un termen de retur mai mic de 14 de zile si nu pot fi returnate descarcand si completand formularul de retur sau in showroom-ul UniversulTau. De aceea, inainte de a returna un produs citeste conditiile de retur specifice produsului, detaliate mai jos.
 
Serviciul ‘’14 de zile drept de retur’’ nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile, in cazul comertului la distanta. Vezi aici mai multe detalii despre dreptul la retragere.
 

Detalii despre dreptul la retragere:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de UniversulTau:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

 
Cum returnezi produsele vandute de partenerii UniversulTau
 
Pentru a vedea ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul pe care vrei sa il returnezi si care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi, citeste politica de retur a partenerului UniversulTau de la care ai cumparat produsul. Intra in pagina partenerilor, da click pe numele partenerului UniversulTau si vei fi directionat in pagina acestuia, unde gasesti toate informatiile de care ai nevoie.
 
Cum returnezi produsele vandute de UniversulTau?
 
Returul produselor UniversulTau in cativa pasi:
1.    Mergi in showroom-ul UniversulTau, nu inainte de a te asigura ca produsul indeplineste conditiile de retur de mai jos. In showroom poti returna numai produsele ai caror imporatori oficiali suntem in Romania. Lista marcilor pe care le reprezentam oficial pe piata din Romania este disponibila in meniul din josul fiecarei pagini de pe site.
2.    Sau, completezi acest formular de retur, asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur
3.    Selectezi din formular una dintre opțiunile de retur: ramburs sau voucher pe care-l poți folosi pentru a plasa o nouă comandă;
4.    Dupa aprobarea cererii de retur, vom trimite curierul la tine sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.
 
 
Daca alegi optiunea voucher, trebuie sa stii ca:
-    Voucherul este transmisibil si se cumulează cu alte tipuri de vouchere si de carduri cadou;
-    Perioada de valabilitate: 6 luni;
-    Voucherul poate fi aplicat doar pe produsele vandute si livrate de UniversulTau;
-    Seria voucherului este valabila pentru o singura comanda la care vei obtine pe loc o reducere egala cu valoarea voucherului.
 
Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur. Banii vor fi vizibili in contul in maxim 14 zile calendaristice.
 
Daca alegi sa returnezi produsul completand formularul de retur, vom trimite curierul sa preia produsul de la tine. Costul de transport pentru retur este 25 lei pentru coletele cu greutate de pana-n 3 kg. Pentru restul coletelor pretul transportului se va comunica dupa trimiterea formularului de retur. Pentru sistemele de joaca rambursul se calculeaza individual in functie de greutatea si volumul acestora.

In cazul in care nu doriti sa achitati costurile de transport mai sus stipulate, puteti returna produsul cu orice companie de curierat doriti, in termenul mentionat mai sus si sa achitati la expediere costul transportului. Coletele care se returneaza direct de catre client fara costri de transport achitate vor fi respinse la sosire. Datele de contact pentru retururi initiate de client in calitate de expeditor sunt: Stiki Cooncept SRL, Str. Violetelor nr. 10, Balotesti, Jud. Ilfov, 0722716594. 

Se receptioneaza doar retururile comunicate anterior prin trimiterea formularului de retur. Retururile initiate de client trebuie sa aiba optiunea de deschidere la livrare pt a putea verifica continutul coletului. in prezenta curierului.
 
Conditii generale care se aplica tuturor produselor:
Poti returna produsele in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii/ ridicarii (din showroom) produsului.
 
Poti returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricatie, in termen de 14 de zile de la data livrarii.
 
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
 
Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
 
Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
 
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
 
Verifica mai jos care sunt conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca produsul tau.
 
Jucarii de exterior si sisteme de joaca:
-    Poti returna orice produs din aceasta categorie daca nu l-ai folosit, insotit de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate
 
Mobilier, saltele, decoratiuni, covoare & textile
-    Aceste produse nu pot fi returnate in showroom-ul UniversulTau, ci doar completand formularul de retur
-    Poti returna saltelele, decoratiunile, covoarele si obiectele textile doar daca sunt sigilate
-    Poti returna orice produs de mobilier daca este sigilat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate
 
Jucarii, produse pentru copii & bebe si produse pentru gravide
-   Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate
 
Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie
-    Produsele din aceasta categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate
 
Produse resigilate, indiferent de categorie
-    Fiecare produs din aceasta categorie se returneaza conform conditiilor de retur specifice categoriei din care face parte
 
Produse cumparate cu vouchere / carduri cadou
-    Fiecare produs din aceasta categorie se returneaza conform conditiilor de retur specifice categoriei din care face parte
-    Daca produsul a fost achitat integral cu voucher, fara sa mai fi fost nevoie de plata unei diferente de bani, iti reactivam voucherul si il poti refolosi. Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, nu il vei mai putea folosi.
-    Daca produsul a fost achitat partial cu voucher, iti reactivam voucherul si iti restituim suma pe care ai achitat-o. Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, nu il vei mai putea folosi.
 
Carduri cadou
-    Cardurile cadou nu pot fi returnate

Diminuarea valorii Bunurilor returnate

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returnezein ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.

6.10. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

DESCARCA si COMPLETEAZA FORMULARUL DE RETUR: https://www.universultau.ro//Formular-de-retur.docx

Formularul completat se trimite pe adresa: comenzi@universultau.ro